סוגי המצברים השונים

מצברי AGM

מצבר AGM הוא מצבר המתאים לרכבי START&STOP ונחשב לוותיק אך מתקדם יותר – את מצברי AGM נוכל למצוא בעיקר ברכבים יוקרתיים או ברכבים עם דרישות מיוחדות. הייחוד במצברים מסוג זה הוא שנוזל החומצה שלהם נספג בין הלוחות המפרידים את תאי המצבר ולכן אין צורך לטפל בו ולתחזק אותו. יתרונותיו של מצבר AGM חדש הם קלות הרכבה בכל זווית רצועה, התנגדות פנימית נמוכה שגורמת לעמידות טובה יותר, מניעת נזילות בזמן שבר במצבר או תאונות ברכב ועוד.

מצברי EFB

מצברי EFB הם מצברים אטומים מסוג מצבר ורטה ונחשבים לאידיאליים עבור רכבי START&STOP. בנוסף, הם מצברים צעירים וזולים יותר ממצברי AGM ומתאימים לרכבים בעלי דרישות סטנדרטיות. מצברי EFB מגיעים עם רמות אמפר שונות – 60 אמפר, 72 אמפר ועוד, לצורך חיסכון בדלק ושמירה על איכות הסביבה. בין היתרונות של המצבר ניתן למנות התנעה חלקה ומרובה, אורך חיים ארוך, יכולת פריקה וטעינה גבוהה ומצבר סגור ללא צורך בטיפול ותחזוקה.

מצברים בטכנולוגיית POWER FRAME

במצברים המשתמשים בטכנולוגיית POWER FRAME, הלוח מיוצר מרשת חדירה לחומר הפעיל במצבר והיא זו שמוליכה את האלקטרונים. מדובר במצברים איכותיים וחזקים מאוד, המספקים מוליכות חשמלית מעולה מצד אחד, ומאידך חוזק ועמידות איתנה לקורוזיה, שנחשבת לגורם המוות מספר 1 לכל מצבר. כתוצאה מכך – מצברי Power-Frame נהנים מחיים ארוכים יתר.

מצברי HEAVY DUTY

מצברי HD הם מצברים חזקים במיוחד, המיוצרים בטכנולוגיה ייחודית המאפשרת להם עמידות בעבודה מאומצת ורעידות חזקות. מצברים HEAVY DUTY מתאימים למשאיות, רכבים מסחריים, רכבי שטח ורכבים כבדים אחרים. בין היתרונות שלהם: עמידות למזג אוויר קיצוני, עוצמת הנעה מרבית, חוזק למניעת נזקים ואורך ימים.